perjantai 30. lokakuuta 2009

Lokakuun sukkia/Socktoberfest results

Osallistuin ensimmäistä kertaa Soctoberfest -neulontatapahtumaan Ravelry:ssa ja olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Parissa viikossa sain tehtyä kahden sukat. Sukat ovat joululahjoja läheisille ihmisille, mutta ehkä on parempi, etten paljasta enempää.

For the first time in my life I participated to the Socktoberfest knitting happening in the Raverly and I'm very happy that I did that. I managed to complete two pair of socks in two weeks. These will be Christmas presents for my family, but it is better not to tell more.

Ensiksi tein Whitby-sukat. Malli on otettu Nancy Bushin ihanasta kirjasta Knitting on the Road.


The first pair I knitted was Whitby socks from the lovely book of Nancy Bush, Knitting on the Road.

Malli/Pattern: Whitby by Nancy Bush
Puikot/Needles: 3.0 mm
Lanka/Yarn: Sandnes Garn Sisu


Toinen pari oli liekki-sukka Novitan sivuilta.

The second pair was from the Novita's www-page. The pattern is called Liekki "flame".
Malli/Pattern: Liekki
Puikot/Needles: 4.0 mm
Lanka/Yarn: Gjestal Janne

Kummatkin sukat onnistuivat ihan hyvin. Nancy Bushin kirjasta löytyy monta kivaa mallia, joihin voi käyttää jo mittavaksi käynyttä lankavarastoa.

Both of the pairs look good and I think that I'm going to make many socks from the book of Nancy Bush.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti